A füst oka |
Elégtek a kábelek |
A kábelek jó részéről leégett a szigetelés, rövidzár keletkezhetett... Valószínűleg a vastag kábel - ami előreviszi a pozitívot a gyújtáskapcsolóhoz - megsérült, és a kasznihoz ért, ezzel zárlatot okozott. Nem akartuk az egész kábelkorbácsot cserélni, így a javítása mellett döntöttünk.
Sikerült egy fűtött-aknás garázsba bejuttatni az autót egy napra, így délután indult a szerviz. Volt néhány kábel(például fent említett vastag cucc), ami kis híján el is szakadt, ezért az összes vezeték toldása mellett döntöttünk. Vettünk zsugorcsövet, kábelt és kábeltoldót, DGLPapi bemászott hátra, én lementem a jármű alá, és kezdődött a móka. Először jól visszatuszkoltam az utastérbe a kábeleket, majd DGLPapi nekiállt vágni-toldani-zsugorcsövezni, a végén szigszalaggal is betekerte a terméket.
Amíg ő ezzel játszott(elvolt vagy egy órát), addig én CsigaSzuper gyújtását bizgettem sokadszorra is, mert biztos azért indul nehezen, mert lötyög a gyújtás tengelye és nem pontos a gyújtás... Összeraktam egy jó gyújtást, beszereltem-beállítottam, majd visszamentem megnézni, hol tart a Garde. Itt tartott:
A hiba javítva |
Beindítottuk a járművet, füst sehol. Azóta kiderült hogy ez az állapot tartósnak bizonyult, öröm-bódottá :-)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése