2012. december 17., hétfő

Termosztát, újra, meg egy kis gyújtás

Ma reggel megint rettenet lassan melegedett be a motor, gondolom nyitva maradt a termosztát... Szinte napra pontosan 1 hónapot bírt, remek, kiváló Vika "minőség". Délután mászkáltam kocsival a városban, és sehogy sem sikerült elérni az üzemi hőmérsékletet, pedig igyekeztem. Na mindegy, úgyis jártam a Szugló utca felé, vettem másik termosztátot, Wahlert, ami már bizonyított. Kb. 400 Ft-al került többe, mint a Vika...
Wahler termosztát, mert az jó
80°
Majd valamikor beszerelem, addig utazik velem.

Más. Vasárnap este vadállat nehezen indult a jármű, aztán ma reggel kicsit könnyebben, de nem sokkal, és haladás közben rángatott, mintha kihagyna a gyújtás... Itt ugrott be, hogy megszakító-hézagot legalább egy éve nem állítottam, de inkább több, és azóta mentem 10 ezer kilométert minimum(10 ezer kilométerenként kellene ellenőrizni). Vettem új megszakítót, PAL-t, érdekes módon azt nem kellett reszelni, hogy bemenjen...

Update 2013.01.03 : Amióta megvettem az új termosztátot, a bennlévő Vika megemberelte magát ( kop-kop-kop ), és rendeltetésszerűen működik. Egyenlőre úgy néz ki, hogy a Wahler termosztát a bal hátsó lábtérből is biztosítja a hűtő-fűtő rendszer kielégítő működését. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése