2012. december 15., szombat

Ön(nem)indító-motor

A legutóbbi Garde-szervíz után úgy látszik CsigaSzuper is kedvet kapott némi karbantartásra. Az önindító motor régebben is csinált néha olyat, hogy nem/nehezen indult, de most eljutott a végső stádiumba. Tegnapelőtt reggel alig indult be, délután nem volt vele gond, este ezért úgy gondoltam, hogy elnézünk vele a karácsonyi vásárba a Liszt Ferenc térre. Amikor visszamentünk a Hunyadi téren hagyott járműhöz, az önindító egyáltalán nem forgatott, relék kattantak, és vége. Nyomoztam egy kicsit,  de a kábelezést rendben találtam. Szerencsére fenyőfa-árusítás szezon volt, amit éjszaka őrizni kell, hogy ne keljen lába. Az őrzés feltétele pedig az őr :-) Így megkértem az egyik fenyőőrt, hogy segítsen betolni a járművet, tolásra pöccre indult. Hazaértünk, megpróbáltam indítani, akkor meg nehezen, de indult.
Másnap bementem dolgozni, és otthagytam az autót éjszakára. Ma elmentem bontóba önindítót vadászni. Volt egy elég jó állapotú fehér 120-as, megvettem belőle az önindítót és az ablakmosó szivattyút is(már bánom, hogy nem vettem ki belőle még egy-két dolgot...).
Késő délután értem vissza CsigaSzuperhez, nem indult, még megejtettünk egy "ha megkocogtatom az önindítót forgat-e"-típusú tesztet, kocogtatás után forgatott. Előjegyeztük javításra, kivettem, és betettem a bontottat. Elsőre forgatott-indult, öröm-bódottá :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése